Love brand 2.0: hoe Print.com zijn business co-creëert met klanten
Wat doe je als je een merk hebt, maar nog geen product? Dat was de situatie waarin Print.com zich in 2018 bevond. Juriaan van Beelen, Chief Co-Creation bij Print.com: ‘Het startpunt was een domeinnaam, en ruim 6000 creatieve professionals die benieuwd waren naar onze ideeën. Wij wilden dat omdraaien, die professionals vragen naar hun ideeën. Zo hebben we samen het businessplan ontworpen.
Print.com heeft vandaag meer dan 10.000 gebruikers van hun webapp en is actief in vijf landen. Maar iedere nieuwe klant die zich aanmeldt krijgt nog steeds een persoonlijk welkom. Eén op één. Dat zorgt niet alleen voor goede inzichten, ook voor échte fans en ambassadeurs.
Tijdens deze inspirerende presentatie met praktische voorbeelden vertelt Juriaan je alles over co-creatie en klantrelatie bij Print.com.
Terug naar het overzicht
Also interesting?
Events zonder duurzame toets? Verleden tijd.
In deze talk kom je niet alleen te weten wat de uitdagingen zijn die bij zo een event komen kijken, maar ook waar de kansen liggen. Want met een C02-neutraal event zorg je niet alleen voor een properdere wereld. Met een duurzamer imago kan je immers ook het verschil maken in de 'war on talent' en de juiste investeerders aantrekken.
Woensdag 12:30-13:00
Overstappen op herbruikbare bekers voor een stadsbreed evenement, wat zijn de uitdagingen en hoe pak je dit aan?
Nilles Raken van de werkgroep LeidsGlas deelt hun gekozen oplossingen en ervaringen met herbruikbare (statiegeld)bekers in hun stad Leiden tijdens een stadsbreed evenement zoals Leidens Ontzet.
Woensdag 13:15-13:45
Alpe d'HuZes, een van de grootste goede doelen organisaties in Nederland
In de presentatie vertel ik over een van de grootste goede doelen organisaties in Nederland, Alpe d`HuZes.
Woensdag 14:00-14:30
Visit Festivak and make your event(s) a great success!
Free tickets
Festivak is the expo for large scale events
Subscribe for the newsletter
To top